google moja firma

Google Moja Firma

Google Moja Firma – co musisz wiedzieć o tym narzędziu?

Promocja firmy w internecie to temat, o którym można przeczytać naprawdę wiele publikacji. Sam marketing internetowy jest bardzo rozległy, ale jego głównym zadaniem wciąż jest odpowiednia promocja firmy, a co za tym idzie zwiększenie jej przychodów! Dlatego też wiele firm stawia na social media, coraz to nowsze platformy i rozwiązania. Jednak nie wszyscy korzystają z bardzo prostego, a zarazem poprawiającego widoczność strony internetowej narzędzia… czyli Google Moja Firma. Pierwszy raz słyszysz tę nazwę? Przybliżymy Ci do czego służy ten „wynalazek” Google i jak wykorzystać go do swoich działań!

CZYM DOKŁADNIE JEST GOOGLE MOJA FIRMA?

Google ciągle się zmienia… zmieniają się jego wytyczne odnośnie pozycjonowania stron, zmienia się jego wygląd (chociażby nowa wersja Gmail czy najnowszy lifting Google AdWords, a raczej już Google Ads). Ale zmieniają się także usługi Google! I tutaj pojawia się bezpłatne narzędzie, które pomaga nam zarządzać wizerunkiem prowadzonej przez nas firmy w wyszukiwarce. O czym mowa? Właśnie o często pomijanym Google Moja Firma.

To świetne narzędzie, które pozwala nam samodzielnie stworzyć wirtualną wizytówkę naszej firmy. Za jej pomocą, w wynikach wyszukiwania Google (czyli tam, gdzie najczęściej szukają czegoś użytkownicy, a więc potencjalni klienci naszej marki) dostępne będą dodatkowe informacje o nas. Gdzie dostępna jest wizytówka Google Moja Firma?

  • na mapach Google
  • bezpośrednio w wyszukiwarce
  • na powiązanej stronie Google+

JAKIE INFORMACJE MOŻNA UMIEŚCIĆ W GOOGLE MOJA FIRMA?

W Google Moja Firma, czyli naszej wirtualnej wizytówce możemy zaprezentować naszą markę lokalnie, w podstawowy sposób zadbać o jej lokalne pozycjonowanie, a także sprawdzić opinie klientów na temat twojej działalności. Warto byś pamiętał o tym, że pozytywne opinie o firmie to dodatkowa, świetna forma reklamy! Jakie informacje możesz umieścić w narzędziu Google Moja Firma? Przede wszystkim:

  • dane kontaktowe: adres, numer telefonu
  • informacje o trasie dojazdu
  • godziny otwarcia
  • zdjęcia obiektu
  • podstawowe informacje o firmie
  • kategorię, która odpowiada podstawowej działalności firmy
  • dodatkowe informacje i atrybuty marki

Oprócz tego z łatwością, we własnym zakresie możesz też edytować informacje twojej firmie, np. jeśli czas otwarcia zmienia się sezonowo. Co jeszcze musisz wiedzieć o Google Moja Firma? Rok temu została wprowadzona nowa funkcja – umieszczanie wpisów widocznych pod wizytówką. Niedawno, zaledwie kilka tygodni temu została ona znacznie rozszerzona. Teraz można dodawać aż 4 typy tzw. postów w Google Moja Firma, by jeszcze bardziej wykorzystać to narzędzie do promowania swojej marki.

Narzędzie Google Moja Firma to świetny sposób na dodatkową promocję marki, ale także i usługa, która pomaga w pozycjonowaniu lokalnym przedsiębiorstwa! Dzięki niemu jest się bliżej osób, które znajdują się niedaleko firmy. Korzystając z Google Moja Firma dodatkowo zachęcisz klientów do odwiedzenia twojego przedsiębiorstwa!

Udostępnij ten wpis

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Masz dla nas projekt?