Kampanie Google Ads

Google Ads – daj się znaleźć nowym klientom

Precyzyjnie docieraj do potencjalnych klientów wykorzystując potencjał wyszukiwarek. Zwiększ opłacalność i ogranicz koszty za reklamę, płacąc tylko za efekty. Ponad 95% polskich użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarki Google – pozwól im się znaleźć.

Kampanie Google Ads (wcześniej Google AdWords)

Gdzie szukamy informacji o produktach i usługach? Gdzie robimy zakupy lub szukamy opinii o produktach? Oczywiście, że w Internecie.  Przemyślana i odpowiednio dobrana kampania Google Ads pozwoli Ci dotrzeć do klientów, którzy są zainteresowani Twoją ofertą. Dzięki temu unikniesz niepotrzebnych wydatków generowanych przez przypadkowe kliknięcia i wyświetlenia.

Dlaczego Google Ads jest skuteczne?

Bez względu na to czy prowadzisz dużą firmę, czy niewielką działalność, masz sklep
internetowy lub oferujesz specjalistyczne usługi, Google Ads jest rozwiązaniem dla Ciebie.

Precyzja kampanii

Docieraj do osób naprawdę zainteresowanych Twoją ofertą i płać tylko za wyniki (kliknięcia lub wyświetlenia). Twoje reklamy wyświetlają się w tych miejscach, gdzie możesz znaleźć potencjalnego klienta. Do wyboru masz trzy opcje kierowania reklam:

  • kierowanie na odbiorców (dane demograficzne, podobne zainteresowania, odbiorcy na rynku, niestandardowi odbiorcy o podobnych zamiarach, podobni odbiorcy, remarketing)
  • kierowanie na treść strony (tematy, miejsce docelowe, słowa kluczowe w treści, rozszerzanie na sieć reklamową w sieci wyszukiwania)
  • kierowanie na urządzenia (komputery, urządzenia mobilne, tablety, ekrany TV)

Szybkość działania

Efekt prowadzonych działań zauważysz już po uruchomieniu kampanii, gdyż reklamy wyświetlają się zaraz po konfiguracji. Wprowadzone zmiany i modyfikacje również uwzględniane są błyskawicznie.

Dzięki kampanii Google Ads możesz szybko zaistnieć w wynikach wyszukiwania, bez względu na to czy jesteś właścicielem marki o ugruntowanej pozycji, czy dopiero zaczynasz wprowadzasz swoją firmę na rynek. Dzięki kampanii Google Ads:

  • Twoja marka zostanie zauważona w Internecie już od pierwszego dnia startu kampanii
  • Będziesz mógł szybko reagować i wprowadzać zmiany
  • Uzyskasz pełną kontrolę nad wydatkami

Mierzalnosć efektów

Funkcjonalny panel Google Ads nie tylko pozwala na zarządzanie kampanią, ale również pełną kontrolę efektywności prowadzonych działań. Możesz zobaczyć które słowa kluczowe spowodowały zakup produktu lub odwiedzenie witryny. Zmierzysz liczbę wyświetleń oraz kliknięć reklamy, ilość wejść na stronę czy współczynnik konwersji i ROAS. W razie potrzeby bez problemu wprowadzisz zmiany w kampanii, udoskonalając ją tak, by przynosiła najlepsze rezultaty. Współpracując z nami otrzymasz między innymi: 

  • Comiesięczny raport z przeprowadzonych działań
  • Rekomendacje dotyczące kosztów i optymalizacji kampanii

Typy kampanii Google Ads

Google Ads umożliwia prowadzenie wiele różnych typów kampanii. Sprawdź dostępne
możliwości i wybierz rozwiązania, które najlepiej pasują do Twojego biznesu.

Reklama w sieci wyszukiwania

Reklamy w kampanii w sieci wyszukiwania wyświetlają się w wyszukiwarce Google obok wyników wyszukiwania,  a także w innych witrynach Google, gdy użytkownicy wpisują konkretne słowo kluczowe. Ten typ kampanii ma na celu skłonienie użytkownika do podjęcia działania, takiego jak np. kliknięcie w reklamę lub zadzwonienie do firmy. Pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy szukają określonego produktu lub usługi.

Remarketing

Remarketing to sposób na dotarcie do osób, które miały już kontakt z daną stroną lub aplikacją. Pozwala wyświetlać im reklamy, w czasie gdy korzystają z wyszukiwarki Google lub witryn partnerskich. Ponowne wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy byli już na naszej stronie pomaga zwiększyć efektywność sprzedażową reklam. Remarketing dodatkowo pozwala budować świadomość marki.

Reklama w sieci reklamowej

Reklamy w kampanii w sieci reklamowej pozwalają dotrzeć do użytkowników, którzy przeglądają ulubione witryny, korzystają z YouTube lub Gmaila, a także korzystają z urządzeń mobilnych i aplikacji. Opcje kierowania umożliwiają dotarcie do potencjalnych klientów we właściwym miejscu i czasie. Atrakcyjne reklamy w formie graficznej zwracają uwagę i budują zaangażowanie użytkowników i pozwalają do nich dotrzeć na wcześniejszym etapie zakupu, jeszcze przed tym jak zaczną szukać Twojego produktu.

Reklamy produktowe - Google Zakupy

Ten typ kampanii skierowany jest do sprzedawców detalicznych, którzy chcą promować swoją ofertę internetową lub lokalną, albo zwiększyć ruch w sklepie. Reklamy pomagają też znajdywać bardziej wartościowych potencjalnych klientów.  Tekstowo-graficzny format zawiera zdjęcie oraz informacje takie jak cena, nazwa produktu i sklepu.

Bezpłatna wycena

Chcesz poprawić sprzedaż swoich usług i produktów? Umów się na niezobowiązującą konsultację i otrzymaj darmową wycenę.