Chciałbyś jeszcze bardziej rozwinąć swoją działalność e-commerce? Jeśli szukasz inspiracji, czy wartościowej wiedzy jest wiele osób i kanałów w sieci, które warto obserwować. W tym artykule przedstawiam Ci listę 6 kanałów, które moim zdaniem “robią dobrą robotę”. Osobiście obserwuję wszystkie wymienione osoby. Gwarantuję, że dostarczają bardzo dobry content i dzielą się doświadczeniem.
Poniżej przedstawiam listę profili wraz z krótkim opisem, które moim zdaniem powinieneś sprawdzić:
Michał Sadowski – rozwijaj e-commerce
Michał Sadowski jest przedsiębiorcą i prowadzi świetny blog i podcast. Michał dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat prowadzenia globalnego biznesu opartego na SaaS. Jego firma to Brand24. Blog Michała jest poświęcony zagadnieniom na styku marketingu, sprzedaży i prowadzenia biznesu online z obowiązkową lekturą dla każdego przedsiębiorcy chcącego rozwijać swój biznes w internecie (i nie tylko). Michał na blogu dzieli się przydatnymi wpisami a na kanale YouTube prowadzi świetne wywiady z doświadczonymi osobami.
Michał inspiruje do działania, dzieli się wiedzą i pokazuje jasne i ciemne strony prowadzenia globalnego biznesu, aby pomóc innym przedsiębiorcom uniknąć błędów, które popełnił w przeszłości.
Blog Michała: https://michalsadowski.pl/
Kanał YouTube: https://www.youtube.com/michalsadowski
Wojciech Wawrzak – ogarnij prawo
Wojciech Wawrzak jest radcą prawnym. Jego dziedziną jest przygotowywanie umów i regulaminów, udzielanie konsultacji, wdrażanie od strony prawnej sklepów internetowych, stron www, aplikacji mobilnych, itp. Na jego blogu znajdziesz wiele ciekawych artykułów, które odpowiadają na pytania m.in. jak napisać regulamin sklepu internetowego czy jak wysyłać mailingi zgodnie z prawem.
Blog: https://prakreacja.pl/
Jacek Kłosiński – rozwijaj swój mały biznes
Jacek pomaga budować fajne małe firmy. Jeśli chcesz założyć mały biznes lub lepiej rozwijać ten, który już masz, to jest to świetnie miejsce pełne inspiracji, przykładów, szablonów, scenariuszy. Autor bloga był właścicielem agencji kreatywnej, obecnie skupia się na biznesie online. Działa w branży od wielu lat, napisał kilka książek i wydał świetne kursy. Na jego blogu można znaleźć odpowiedzi na takie pytania jak: jak znaleźć dochodową niszę dla swojego sklepu internetowego czy jakie są najważniejsze czynniki przy zakładaniu nowego biznesu.
Blog: https://klosinski.net/
YouTube: https://www.youtube.com/c/jacekklosinski
uxowy.dev by Mikołaj Waśkowski – projektuj lepiej
Jeśli interesują Ci tematy graficzne w tym UI/UX, szukasz sposobu na poprawienie swojej strony lub sklepu internetowego, to jest to świetne miejsce na start. Mikołaj Waśkowski dostarcza cotygodniowy newsletter, w którym znajdują się porady UI/UX, przykłady i inspiracje, polecane narzędzia czy nowości ze świata UI/UX. Newsletter wysyłany jest raz w tygodniu i zawiera wartościowe treści zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych projektantów.
Zapis do newslettera: https://uxowy.dev/
Rafał z przepisany.pl – pisz lepiej
Kolejny świetny darmowy newsletter z praktycznymi wskazówkami, które pokażą Ci jak poprawić jakość pisania aby Twoje treści były jak najlepsze i trafiały do odbiorcy. Newsletter wysyłany jest raz w tygodniu i zawiera wskazówki zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych pisarzy. Nie musisz zajmować się copywritingiem. Cenne wskazówki przydadzą Ci się podczas przygotowywania stron typu landing page czy mailingach.
Zapis do newslettera: http://przepisany.pl/
Cyberfolks – nie tylko hosting
Jeśli szukasz kompleksowej informacji na temat e-commerce, to jest to źródło, które powinieneś sprawdzić. Cyberfolks oferuje mnóstwo solidnych zasobów, które obejmują techniczne i nietechniczne strony e-commerce. Blog obejmuje takie tematy jak: jak założyć sklep internetowy na WooCommerce, czy jak prowadzić marketing firmy za pomocą reklam na Facebooku. Jest nawet przewodnik jak uruchomić sklep internetowy bez żadnej wiedzy technicznej!
Cyberfolks publikuje również artykuły o marketingu – więc jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę lub potrzebujesz odświeżyć swoją wiedzę, to koniecznie zajrzyj tutaj:
baza wiedzy Cyberfolks: https://cyberfolks.pl/blog/
Podsumowanie
Wszyscy ci ludzie są świetni w pomaganiu Ci w budowaniu Twojego biznesu online, na swój własny, unikalny sposób. I to właśnie sprawia, że są tak wartościowi do obserwowania. Moja rada? Nie skupiaj się tylko na jednym lub dwóch kanałach, ale raczej przyjrzyj się im wszystkim i zobacz, co najbardziej do Ciebie przemawia!
Mam nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci znaleźć kilka nowych osób do obserwowania. Potrzebujesz pomocy przy swoim e-commerce? Napisz do nas!
Artykuł polecany dla Ciebie – Narzędzia do testowania stron internetowych